Admin Lembu Belikan G-Spot Vibrator Untuk Perempuan Simpanannya

Oleh kerana si Admin lembu tu lemah tenaga batin, dia terpaksa beli G-spot Vibrator untuk puaskan perempuan simpanannya. Tu la, asyik melancap je, kan dah sensitif kulit zakar tu. Si Admin lembu ni kalau main tak sampai seminit dah meleleh kesedapan. Ada sumber mengatakan yang zakar tiruan itu dibeli melalui seorang Admin yang baru dilantiknya (juga macam lembu). Khabarnya zakar tiruan tu nak digunakan malam ni. Warna pink tu. Semoga aktiviti yang sedap itu tidak mengecewakan mereka. Bergembiralah di malam yang dingin ini. Kirimkanlah jeritan yang penuh kesedapan itu di angin lalu, untuk di dengar oleh seluruh pelusuk alam, terutamanya oleh lembu-lembu di kandang itu.

Atas (Zakar palsu yang dibeli oleh Admin lembu itu)

Gambar di atas ni aku tak boleh jadikan bahan bukti. Aku tak macam si Admin lembu tu semua benda dia nak buat jadi bahan bukti. Coli mak dia pun dia boleh buat kalau dia nak. Semua lembu-lembu mesti percaya punya bukti-bukti dia.

Sejuknya malam ni. Malam-malam macam ni memang seronok menulis. Masa drive balik rumah tadi, idea datang mencurah-curah. Macam-macam title keluar untuk diberi kepada entry baru yang akan ditulis. Idea untuk membongkar kebodohan si Admin lembu tu datang mencurah-curah walaupun tanpa membuka post terbaru dari kandang Admin lembu tu. Memang banyak kebodohan yang ditunjukkan oleh Admin lembu tu sejak dia membuat pendedahan karut ni. Tadi timbul pulak rasa kesian kerana asyik mendedahkan kebodohannya, tapi memandangkan dia masih nak bermain lagi, aku takde hal.

Gua dah mula bayangkan blog Monyetism (Monyetisme) yang akan dibina semula nanti. Blog tu akan kembali mengutuk para murtadin kerana dah datang mood untuk dedahkan kebodohan mereka pula. Sekarang dah ada dua golongan manusia bodoh yang menjadi fokus kutukan iaitu para murtadin dan si Admin lembu tu termasuk lembu-lembu dalam kandangnya. Akibat selalu berlonggok kat kandang tu, akhirnya mereka menjadi bodoh lalu bertukar menjadi lembu. Itulah dia lembu-lembu melayu yang merupakan gelaran yang cuma diberikan kepada melayu yang diperbodohkan hidup-hidup oleh si Admin lembu tu. Macam yang gua katakan sebelum ni semua lembu-lembu tu memang dah taksub sangat dengan Admin lembu tu. Mereka adalah penyembah si Admin lembu tu. Kalau si Admin tu kata zakar dia ada dua, semua lembu itu akan percaya tanpa menggunakan otak untuk berfikir.

Wahai Admin lembu, walaupun gua tak kenal siapa diri lu, tapi sejak ‘bermain-main’ dengan lu,  gua dah dapat ‘ukur’ tahap kebodohan lu. Tak penting untuk gua tahu lu ni lembu jenis apa, asalkan gua dapat bongkar kebodohan lu dalam membuat pendedahan karut itu dah cukup untuk gua terus ‘bermain-main’ dengan lu.

Si Admin lembu tu selalu sangat mengaku yang dia tu seorang peguam. Memang dia merupakan seorang peguam, peguam tahi lembu kot. Berangan nak jadi peguam, tapi tak belajar untuk mengkaji semua bukti yang ada di depan mata. Si Admin lembu tu cuma tahu menunjukkan kebodohkan dirinya dengan menggunakan bukti yang basi demi menjayakan fitnah karutnya. Dalam satu masa dia dilihat seperti tahu menghukum tapi tak tahu membela. Bukti-bukti yang gua sertakan dalam entry sebelum ini tak dipandang untuk mengelakkannya dari terus memperbodohkan dirinya. Kalau nak mengarut, kenal dulu bukti yang digunakan oleh musuh lu, lepas tu barulah tak nampak yang lu punya punya statement mengarut. Tapi takpe la, banyak lembu yang sembah lu, lu tipu hidup-hidup pun mereka akan percaya. Gua takde masalah kalau lembu-lembu tu tak nak percaya bukti yang gua bagi, sebab dah diorang memang lembu.

Lagipun, gua tak kantoi pun. Lu bukan kenal siapa gua. Lu nak kata yang pendedahan lu kali ni berjaya pun, gua tak malu apa-apa. Mungkin identiti gua terus hilang, sebab lu dah alihkannya kepada Farah Awang. Kalau suatu hari nanti lu dah sedia untuk terima hakikat sebenar, lu pun takkan berminat nak cari gua. Lu cuma akan dapat malu sebab pendedahan lu kali ni tak berjaya. Padan muka lu. So, untuk elakkan lu dapat malu, teruskanlah pendedahan karut lu. Elok-elok lu dah dapat pujian sebab kononnya berjaya dedahkan identiti Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara, tapi lu buat taik pulak. Lu tak puas-puas nak terus disembah sampai buat fitnah kepada orang yang lu dendam.

Wahai Admin lembu yang khabarnya merupakan seorang peguam yang terbaik yang belum pernah dijumpai oleh Mohd Hafiz Bin Aziz. Screenshot kat bawah ni merupakan bukti yang paling bagus sekali untuk dibuang dalam tong sampah. He… he…

* Nama aku memang Farahin. Aku pun ada kawan nama Farahin. Dalam kandang lembu kau pun ada lembu yang bernama Farahin. Kau buka laman web Google, search perkataan Farahin, kau akan jumpa ramai orang bernama Farahin. Apa la bodoh punya peguam. Peguam tahi lembu…

* Kalau kau malas nak search, biar aku searchkan… tengok screenshot kat bawah ni.

Comments are closed.

