Admin Lembu Masih Berpura-Pura Walaupun Dah Tahu Farah Awang Bukan Farah Algojo.

Kalau dilihat dari komen-komen semua lembu dalam kandang lembu tu, semua lembu seolah-olah dah menerima bahawa Farah Awang bukanlah Farah Farahin (Farah Algojo). Si Admin lembu tu pulak sibuk nak memburuk-burukkan Farah Awang dengan isu-isu lain yang memang berkaitan dengan Farah Awang. Isu-isu tersebut ialah mengenai penglibatan Farah Awang dengan laman murtad AMS dan perkaitan antara username Bini Mat Sabu dan Farah Awang.

Tak payah nak berpura-pura untuk mengatakan bahawa mereka tidak tahu yang Bini Mat Sabu tu ialah Farah Awang. Tu semua orang tahu. Farah Awang kembali join AMS menggunakan username Bini Mat Sabu bukanlah sesuatu yang patut dipersoalkan lagi. Memang semuanya dah jelas.

Peperangan yang terjadi antara gua dengan si Admin lembu tu ialah disebabkan fitnahnya yang menuduh yang gua ni adalah Farah Awang (yang  dikatakan munafik), seterusnya mengheret semula Farah Awang untuk dimalukan sekali lagi. Sebelum ni memang semua orang tahu yang gua cuma fokuskan kutukan gua kepada para murtadin di AMS. Gua bukan nak berdakwah kepada semua murtadin sebab itu bukan cara berdakwah. Si Admin lembu ni pulak terus menyerang gua dan mempengaruhi semua lembu untuk menuduh yang gua ini adalah Farah Awang yang sebelum ini dituduh munafik. Soal sama ada Farah Awang munafik atau tidak itu bukan urusan gua.

Sebelum blog ni (Lembuisme) ada, gua tak henti-henti membuktikan bahawa gua ni bukan Farah Awang dengan membuat banyak penjelasan dalam blog Monyetism. Blog itu pada akhirnya berubah tujuan. Semua fitnah yang dilemparkan kepada Farah Awang menyebabkan ‘Farah Farahin’ kehilangan identiti sebenar sebab semua lembu-lembu mengatakan yang gua ni Farah Awang. Nama Farah Awang tiba-tiba naik semula dan semua lembu-lembu dalam kandang tu mencaci sedasyat-dasyatnya kepadanya.

Gua tak henti-henti berikan penjelasan, dengan harapan semua ni boleh settle, tapi si Admin lembu tu tak henti-henti membuat pendedahan bodohnya. Si Farah Awang yang sudah mendapat hidup baru selepas  dikatakan bertaubat, tiba-tiba dilihat menjadi teruk semula. Menyelamatkan Farah Awang turut membantu gua untuk mendapatkan identiti Farah Farahin semula. Gua tukar nama kepada Farah Algojo untuk mengelakkan kekeliruan ini, tapi nama Nurfarahin Zainal Abidin tetap diberikan kepada gua oleh lembu-lembu bodoh tu.

Mungkin sebab dah terlihat kalah dalam membuktikan yang Farah Awang bukan Farah Farahin, akhirnya Admin lembu tu terus mengalihkan tuduhannya kepada isu-isu lain. Tuduhannya kali ini adalah benar. Memang benar Farah Awang adalah Bini Mat Sabu. Memang benar Farah Awang join semula AMS. Kenapa semua ni terjadi? Ini semua terjadi kerana fitnah si Admin lembu itu kepada Farah Awang. Lu nak kata yang gua (Farah Farahin) buat semua kelucahan dalam blog Monyetism tu memang gua tak kisah, tapi kenapa pulak tak pasal-pasal si Farah Awang pulak lu tembak?

Si Admin lembu tu memang dah terlihat kalah sebab dia terus meletakkan nama gua dalam setiap post yang berkaitan dengan Farah Awang. Dia masih belum lagi membuktikan yang Farah Farahin adalah Farah Awang. Dia dah tutup mata untuk membuktikan yang Farah Awang yang membuat semua kelucahan ini (Monyetism & Lembuism). Sekarang ni dia dah buat cerita lain. Macamana gua nak settle dengan lu?

Screenshot kat bawah ni menunjukkan yang dia masih lagi nak persoalkan benda lama. Semua orang dah tahu yang Farah Awang tu ialah Nurfarahin Zainal Abidin. Nama gua turut terselit kat situ walaupun dia masih belum buktikan lagi yang gua ni adalah Farah Awang.

Screenshot kat bawah ni pulak dia sibuk nak buktikan yang Bini Mat Sabu tu ialah Nurfarahin Zainal Abidin. Dia dah ‘tampal’ terus nama gua bersebelahan dengan nama Farah Awang padahal dia dah tahu yang Farah Awang tu bukan Farah Farahin (Farah Algojo).

Selagi semua ni masih macam ni, bila nak settle?

Comments are closed.

