Admin Lembu Beli Sex Dolls Kerana Tiada Pelacur

Admin lembu dah gersang kerana pelacur kegemarannya tiada. So, dia terpaksa beli sex dolls untuk memuaskan nafsu seksnya. Begitu juga dengan pendedahannya karutnya. Oleh kerana sampai sekarang dia masih tak dapat mengesan siapakan Farah Farahin (Farah Algojo) yang sebenar, so dia masih nak mengaitkan Farah Awang dengan Farah Farahin sedangkan dia sepatutnya sudah boleh mula berfikir dan menyelamatkan keadaan.

Atas (Sex dolls yang dibeli oleh Admin lembu.)

Tapi nak buat macam mana, kalau dia mengalah, nanti dia akan malu besar sebab dia tu memang angkuh, berlagak dan gila glamour. Biarkanlah dia mengarut dan disembah oleh lembu-lembu dalam kandang dia tu. Aku memang syok ‘bermain-main‘ dengan dia. Dapatlah juga aku mengisi masa lapang dengan menambahkan genre penulisan. Lagipun, di masa-masa lain aku bosan jugak asyik coding je.

Comments are closed.

%d bloggers like this: