Admin Lembu Melancap Guna Sabun Buku

Wahai Admin lembu, lu memang tak reti nak jaga kulit zakar lu. Kulit zakar lu tu dah la sensitif. Air mani lu cepat sangat meleleh. Kita tunggu dan lihat apa yang akan terjadi selepas ini. 

Selepas ni, semua fitnah si Admin lembu itu akan terdedah. Gua cadangkan kepada pihak IPG Ipoh menahan Farah Awang dan menetapkan masa untuk melihat gua update blog ini. Ketika Farah Awang di tahan semua akan lihat yang blog ini tetap beroperasi seperti biasa. 

Atau pihak IPG Ipoh mungkin ada cara lain untuk membuktikan Farah Awang tak terlibat dengan kelucahan ini.

Wahai Admin lembu, gua tak sabar nak melihat lu menyesal dan menangis meminta maaf kepada Farah Awang kerana fitnah busuk yang lu dah lakukan. Gua cadangkan kepada Admin lembu tu supaya buat blog khas untuk meminta maaf kepada Farah Awang dan menafikan semua fitnah yang dibuat.

Inilah balasannya kerana suka sangat mengaibkan orang. Gua memang ada mengaibkan murtadin, tapi dalam hati gua ada rasa kesal dan kesian kepada mereka. Mungkin gua silap sebab kelihatan seperti mengaibkan islam, tapi gua dah cuba jauhkan semua tu dengan membuat penjelasan bahawa segala kutukan yang gua lakukan disebabkan dendam peribadi dan bukan untuk menunjukkan kebenaran islam. Berbanding dengan apa yang si Admin lembu ni lakukan, gua lihat dia menelanjangkan seseorang itu sedasyat-dasyatnya. Dia dengan angkuhnya mengharapkan semua lembu-lembu memujinya dan mengganggapnya seperti seorang hacker

Pesanan kepada Admin lembu itu, jagalah kulit zakar lu baik-baik. Jangan la guna sabun buku lagi.

‘Farah Farahin’ memang bersalah kerana kelucahannya mengutuk murtadin. Siapa yang tak marah bila agama dipermainkan. Memang kalau dah marah sangat, macam-macam orang boleh buat. Sama seperti marah kepada si murtadin, gua pun tersangat la marah kepada Admin lembu tu sebab tak memberi peluang langsung kepada dirinya untuk berfikir. Sebaliknya, si Admin terus menghasut semua lembu-lembu dan mempermainkan apa yang gua cuba sampaikan.

Pasal Jamal Pak Tongko tu, lu nak cakap apa cakaplah. Itu memang antara strategi yang gua gunakan sebelum ni. Lu nak percaya atau tidak itu lu punya pasal.

* Admin lembu tu gua tengok macam dah gabra sampai bertungkus-lumus mencari ‘sokongan’. Sokongan seperti itu yang aku harapkan untuk menyelamatkan Farah Awang.

Comments are closed.

