Zakar Admin Lembu Hampir Mati Pucuknya

Bagi yang belum mengenali siapakah Admin lembu yang dimaksudkan di dalam blog  ni, di sini biarlah gua perkenalkan diri beliau. Si Admin lembu ni boleh ‘dijumpai’ di halaman Facebook http://www.facebook.com/Pendedahan.Ekslusif . Di halaman tersebut, beliau selalu merapu yang kononnya penemuan-penemuan terbarunya betul dan selalu sangat mengharapkan tepukan gemuruh daripada lembu-lembu melayu yang banyak berlonggok  di ‘kandang’ tersebut.

“mmooooooooook.. mmoooook…”

Tahniah diucapkan kepada si Admin lembu itu kerana telah berjaya (mungkin) menemui siapakah identiti sebenar ‘Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara’. Itupun dengan pertolongan lembu-lembu melayu yang setia kepadanya. Memang terlalu banyak lembu-lembu yang menyembah si Admin lembu itu, dan ini memungkinkan penemuan-penemuan terbaru yang membolehkan si Admin lembu ini terus membuat pendedahan demi pendedahan.

Akan tetapi, pendedahan terbarunya mengenai Farah Awang telah membuatkan pucuk zakarnya tidak lama lagi akan mati kerana ternyata ia adalah penemuan yang salah. Pendedahan yang diselubungi fitnah itu telah menyebabkan hidup seorang gadis ‘menderita’ kerana menerima cacian dan hinaan. Gua berasa amat kasihan kepada gadis tersebut (Farah Awang) kerana kebodohan Admin lembu tersebut telah menyebabkan dia mengalami trauma (semestinya). Masakan tidak, cuba anda bayangkan apa akan terjadi kepada anda sekiranya anda dicaci dan dihina sedemikian rupa. Semua lembu-lembu yang bermulut busuk telah memfitnah gadis tersebut tanpa meluangkan sedikit masa untuk berfikir benarkah gadis tersebut melakukan semua ini.

Lembu-lembu melayu yang bermulut busuk (semestinya) telah percaya bulat-bulat kepada Admin lembu tersebut dengan hanya bersandarkan bukti-bukti yang lemah. Setakat tunjuk Print Screen je semua lembu-lembu melayu tu terus percaya dan melompat-lompat menunjukkan rasa gembira. Sememangnya lembu-lembu melayu tu dah terlalu taksub dengan Admin lembu tu.

Blog Monyetism (http://monyetism.wordpress.com) telah ditutup kerana gua dah malas nak ambil tahu pasal si murtadin sekarang ni. Gua hanya nak menyelamatkan hidup seorang gadis yang bernama Farah Awang kerana dia telah difitnah dengan dasyatnya oleh si Admin lembu tersebut. Banyak anak-anak dara lembu yang terpengaruh dengan si Admin lembu tersebut sehingga turut percaya mengenai sikap kelucahan Farah Awang. Mungkin anak-anak dara lembu (seperti Cik Nurul, Nur Aisyah  & Nur Afifah) cemburu kerana tidak dapat beraksi lucah untuk menarik perhatian si Admin lembu.

Si Admin lembu menunjukkan rasa bangganya apabila penemuan bodohnya disangkakan betul.

Farah Awang tak terlibat langsung dalam kelucahan ini. Lu dah tuduh dia munafik dah la. Ni label lucah pun lu nak letak kat muka dia. Semua lembu-lembu melayu yang semestinya bodoh pun melompat-lompat gembira. Ingat, lu semua dah calarkan maruah dia, lu semua dah menghina dan mencerca sampai mempertikaikan kerjaya dan agama dia.

* Gelaran lembu-lembu melayu bodoh ini hanya ditujukan kepada semua melayu penyembah Admin lembu halaman Facebook tersebut. Bukan kepada kaum melayu yang sebenar yang sememangnya pandai dan berakhlak mulia.

* Kepada Admin lembu itu, gua harap lu tak payah ambil la ujian CEH –  Certified Ethical Hacker, sebab lu tak beretika langsung. Kalau lulus pun meniru agaknya.

* Kepada Admin lembu tu, luangkanlah masa untuk berfikir.

Comments are closed.

%d bloggers like this: