Lembu Betina Yang Kegersangan

Ni ada lagi seekor lembu betina yang gersang. Si Admin lembu tu boleh ajak lembu betina ni main.

Macamana la aku nak bongkar kebodohan Admin lembu tu kat halaman facebook kandang lembu tu, dah terang-teranglah dia block aku. Dia kan penakut dengan aku. AMS? Farah Awang palsu mungkin sedang menyalak kat AMS, tapi aku berjuang untuk selamatkannya di sini. Dah terlalu banyak orang ‘mempergunakan’ identiti Farah Awang kat dalam facebook ni. Cuma aku seorang je yang mengaku yang aku takde niat langsung nak kenakan dia. Kau nak percaya ke tak ke aku peduli apa. Aku nak tunjukkan kebodohan Admin lembu tu je.

Bukti? Semuanya ada dalam laman ni. Kau ingat Farah Awang tu gila seks macam Admin lembu tu ke? Kau ingat Farah Awang nak ke sebut benda-benda lucah macam ni kalau identitinya dah terdedah? Apa la punya bodoh lembu-lembu penyembah Admin lembu ni. Kalau Farah Awang dah malu sangat sampai delete blog peribadi dia, takkan dia masih nak memalukan diri dia lagi? Bodoh punya lembu. Aku tak sabar nak tengok  si Admin lembu tu menyesal dan meminta maaf kepada Farah Awang macam yang  GaySec buat sebelum ni.

Comments are closed.

